تیم ووشوی نوجوانان و جوانان شهرستان نجف آباد برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی، به مشهد مقدس اعزام شدند. (۱۳۹۶/۱۱/۰۹)

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد به نقل از روابط عمومی هیات ووشوی نجف آباد، محمد جواد کاویان پی رئیس هیات ووشوی شهرستان نجف آباد در این باره گفت: « مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در رده سنی نوجوانان و جوانان آقایان نهم و دهم بهمن در بخش ساندا و یازدهم و دوازدهم همین ماه در بخش تالو برگزار می شود.»
کاویان پی با اشاره به تمرینات سخت و فشرده ووشو کاران نجف آباد در ماه های گذشته خاطر نشان کرد: «افراد اعزامی به مسابقات انتخابی تیم ملی، پس از برگزاری چندین مرحله مسابقه انتخابی، توسط مربیان تیم انتخاب و دعوت شده اند. مسابقات انتخابی تیم ملی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم ووشو کاران ما با درخشش در این مسابقات ، برای شرکت در مسابقات جهانی برزیل که سال آینده برگزار می شود انتخاب شوند.»
وی افزود: «بیشتر ووشو کاران ما برای اولین بار است که در چنین مسابقه ای حضور پیدا کرده اند و بدون شک کار بسیار سختی پیش رو دارند. اما با توجه به آمادگی بالای آنها، شانس زیادی را برای آنها می توان قائل شد.»
تیم ساندای نوجوان در بخش آقایان متشکل از محمد عرفان طالبی در ۴۸کیلوگرم، شایان فاضل پور در ۵۲ کیلوگرم و بهادر جمال پور در ۵۶کیلوگرم، در تیم نوجوانان و علی معینی در ۵۲کیلوگرم، مهدی معینی در ۵۶کیلوگرم، سجاد میر احمدی در ۶۰ کیلوگرم، دانیال شفیعی در ۶۵ کیلوگرم و مهدی کریمی در ۷۵ کیلوگرم در تیم جوانان به مربی گری محمد جواد کاویان پی و سرپرستی هومن ملک پور در این دوره از رقابت ها حاضر شده اند.

 

اعلانات

* قابل توجه کلیه ورزشکاران
برای اطلاع از عضویت و تاریخ اعتبار عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور (بیمه ورزشی)، شماره ملی خود را به سامانه (شماره)  50004303 ارسال فرمایید.



* ورزش شادابي و طراوت
* ورزش رقابت با دوست
* ورزش،افزايش مقاومت
* ورزش علاقه به كار گروهي
* ورزش آزمون وظيفه شناسي
* ورزش راهنماي زندگي شاداب


منو ها

نظرسنجی
منظورازاکسیژن مصرفی بیشینه ..... ?
1 : حداکثر اکسیژن که توسط یک فرد کسب میشود (1075 رای)
30 % 


2 : vo2max (818 رای)
23 % 


3 : vo2 (907 رای)
25 % 


4 : گزینه 1 و 2 (783 رای)
22 % 



پیوند ها
- کانال اداره ـ نجف آباد شهر طلایی ورزش
- اخبار ورزش و جوانان استان اصفهان
- فرمانداری ویژه نجف آباد
- هیات فوتبال شهرستان نجف آباد
- هیات تیراندازی شهرستان نجف آباد
- هیأت فوتبال نجف آباد
- سایت هیأت ورزشهای رزمی نجف آباد
- هیات کبدی شهرستان نجف آباد
- هیات کشتی شهرستان نجف آباد
- کانون بسیج ورزشکاران نجف آباد
- هیات دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد
- هیات جودو شهرستان نجف آباد
- هیات آمادگی جسمانی شهرستان نجف آباد

آمار سایت
تعداد افراد آنلاین : 1
کل بازدیدها : 9461472
بازدید های امروز : 2194
بازدید های دیروز : 3939
© حقوق کپی برداری برای اداره ورزش و جوانان نجف آباد محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط شرکت صبا عصر دانش