اهداء مدال و نشان های طلائی مسابقات جهانی اسکیت و کشتی به خانواده شهید ورزشکارمدافع حرم محسن حججی (۱۳۹۶/۰۵/۲۴)

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد امروزسه شنبه 24 مردادماه 96 با حضور سید محمد طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ،  دکتر بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ، مجیری رئیس هیأت کشتی استان اصفهان ، کمیل قاسمی قهرمان المپیکی کشتی ، قاسم رضائی قهرمان جهانی کشتی و المپیک ، بحیرائی رئیس هیأت اسکیت استان اصفهان ، رضا لسانی و علی شجاعی از قهرمانان جهانی اسکیت ، رسول جزینی قهرمان اسبق کشتی آسیا بهمراه تنی چند از پیشکسوتان ، مربیان و داوران این دو هیأت در منزل شهید مظلوم محسن حججی با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
در ابتدای این مراسم طباطبائی ضمن اعلام پیام تبریک و تسلیت جامعه ورزش به پدر ، مادر ، همسر و فرزند این شهید بزرگوار، اعلام نمود امروزشهید حججی بعنوان یک مکتب برای جوانان این کشور میباشد ، شهید حججی در مکتبی که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بعنوان الگو و پیشوای مجاهدان راه خدا و ایثارگران و پاسداران حریم ولایت هستند تعالی یافت و امروز با حضور در مکتب سرخ شهادت ، خود بعنوان الگوی تمام نمائی از مکتب عاشورائی حسینی بود ، نحوه شهادت ایشان همه زیبائی های یک شهادت را به منصه ظهور رساند ، نحوه شهادت این پاسدار رشید اسلام همه صحنه های عاشورا و شهادت ام ابیها را به نمایش گذاشت ، محسن حججی دراین شهادت لب تشنگی ، اسارت ، مجروحیت ، ایثار ، شهامت ، شجاعت و ایستادگی در برابرظالم را به تصویر کشید و چه الگوئی بالاتر از این راه و این منش برای جوانان این کشور بویژه قهرمانان و مدال آوران عرصه های بین المللی .
همچنین طباطبائی ضمن خیر مقدم به قهرمانان و مدال آوران المپیکی و جهانی این دو رشته و مسئولین حاضر در منزل شهید اعلام نمود دو قهرمان اسکیت شهرستان که موفق شده اند در هفته جاری دو مدال طلای مسابقات جهانی را کسب نمایند به پیشنهاد خودشان و با حضوردر این مراسم ، شکوه مکتب ایثار و شهادت  و روحیه جوانمردی و پهلوانی در برابر عظمت این شهید بزرگوار را با تقدیم مدال های جهانی خود به فرزند و پدر شهید به منصه ظهور رساندند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد ابراز امیدواری کرد که همه جوانان با الگوپذیری از این شهید والامقام هم در عرصه های ورزشی و هم در عرصه اخلاق مداری ساعی و کوشا باشند و درمیادین برون مرزی مایه مباهات و فخر ملت ایران باشند.
درادامه این مراسم مجیری رئیس هیأت کشتی استان اصفهان نیز مراتب تبریک و تسلیت جامعه کشتی استان را به خانواده شهید اعلام نمود.
سپس دکتر بنی تمیم نایب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز پیام تبریک و تسلیت ریاست فدراسیون و جامعه کشتی کشور اعلام کرد امروز فرصت بزرگی نصیب ما بعنوان نماینده جامعه کشتی کشور شد که بتوانیم به اتفاق دو تن از قهرمانان جهانی و المپیکی در محضر این خانواده معزز حضور پیدا کنیم و حضورا" مراتب تبریک و تسلیت خودمان را به خانواده محترم این شهید اعلام نمائیم، ایشان اذعان نمود شهامت و روحیه پهلوانی این ورزشکارشهید برای همه قهرمانان و مدال آوران کشور الگوئی تمام نما و مناسب برای نسل های جوان میباشد که بتوانند با سرلوحه قرار دادن این شهید بزرگوار مراتب تعالی در اخلاق و در ورزش  را بپیمایند.
در ادامه مراسم کمیل قاسمی قهرمان جهان و المپیک در رشته کشتی نیز با ادای احترام و ابراز همدردی مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده این شهید اعلام نمود و بیان داشت کشتی در بین رشته های ورزشی روحیه پهلوانی ، اخلاق مداری و گذشت و ایثار را سرلوحه کار خود داده که امروز با مشاهده تصاویرشهادت  و زندگینامه شهید میتوان تمام این روحیات اخلاق مداری و پهلوانی و جوانمردی ، ایثار و گذشت را در رفتار این شهید ملاحظه نمود که باید به تربیت چنین فرزندرشیدی به خانواده این شهید بزرگوار تبریک گفت.
دیگر قهرمان جهانی و المپیکی کشتی قاسم رضائی هم حضورخود در شهرستان نجف آباد و دیدار با خانواده شهید را بعنوان یکی از افتخارات زندگی ورزشی خود نامید و بیان داشت دراین دیدارو حضور درگلزار شهدای شهرستان نجف آباد غیراز شکوه ، مردانگی ، ایستادگی ، ایثار و شهامت نزد مردم این شهرستان  ندیدم.
در ادامه این دیدار دو مدال طلای جهانی اسکیت از طرف دو قهرمان نجف آبادی این رشته و دو نشان طلائی کشتی جهانی کرمانشاه از طرف نایب رئیس فدراسیون کشتی به خانواده شهید تقدیم شد .

در پایان مراسم کلیه مسئولین و شرکت کنندگان در این دیداربا حضور در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد نسبت به مقام شامخ 2500 شهید شهرستان ادای احترام نمودند.




 
 

اعلانات

* قابل توجه کلیه ورزشکاران
برای اطلاع از عضویت و تاریخ اعتبار عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور (بیمه ورزشی)، شماره ملی خود را به سامانه (شماره)  50004303 ارسال فرمایید.

* ورزش شادابي و طراوت
* ورزش رقابت با دوست
* ورزش،افزايش مقاومت
* ورزش علاقه به كار گروهي
* ورزش آزمون وظيفه شناسي
* ورزش راهنماي زندگي شاداب


منو ها

نظرسنجی
منظورازاکسیژن مصرفی بیشینه ..... ?
1 : حداکثر اکسیژن که توسط یک فرد کسب میشود (1125 رای)
30 % 


2 : vo2max (847 رای)
23 % 


3 : vo2 (941 رای)
25 % 


4 : گزینه 1 و 2 (815 رای)
22 % 



پیوند ها
- کانال اداره ـ نجف آباد شهر طلایی ورزش
- اخبار ورزش و جوانان استان اصفهان
- فرمانداری ویژه نجف آباد
- هیات فوتبال شهرستان نجف آباد
- هیات تیراندازی شهرستان نجف آباد
- هیأت فوتبال نجف آباد
- سایت هیأت ورزشهای رزمی نجف آباد
- هیات کبدی شهرستان نجف آباد
- هیات کشتی شهرستان نجف آباد
- کانون بسیج ورزشکاران نجف آباد
- هیات دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد
- هیات جودو شهرستان نجف آباد
- هیات آمادگی جسمانی شهرستان نجف آباد

آمار سایت
تعداد افراد آنلاین : 1
کل بازدیدها : 9560419
بازدید های امروز : 578
بازدید های دیروز : 2273
© حقوق کپی برداری برای اداره ورزش و جوانان نجف آباد محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط شرکت صبا عصر دانش