بیش از 48000 نفر از جوانان شهرستان نجف آباد در کلاسهای اوقات فراغت تابستانه شرکت نمودند (۱۳۹۵/۰۷/۱۸)

گزارش عملکرد کمیته اوقات فراغت زیر مجموعه ستاد ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان نجف آباد
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد، طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان اعلام کرد بیش از 48000  نفر از جوانان و نوجوانان سطح شهرستان از کلاس های اوقات فراغت که توسط ادارات، ارگان ها و نهاد های سطح شهرستان برگزار گردید استفاده نموده اند. ایشان از اداراتی همچون ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر، شورای تبلیغات اسلامی، کانون های مساجد، شهرداری های شهرستان و سازمان رفاهی تفریحی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بهزیستی، نیروی انتظامی و سایر کانون های سطح شهرستان که در برگزاری کلاس های اوقات فراغت با ستاد ساماندهی همکاری لازم را به نحو مطوب داشته اند تشکر نمودند و نحوه نظارت و بازرسی از کلاس های اوقات فراغت به صورت محسوس و نا محسوس را تشریح نمودند. در ادامه خانم قدوسی کارشناس مسئول امور جوانان اداره ورزش و جوانان نیز نحوه تشکیل و فعالیت کمیته بازرسی و نظارت بر فعالیت کانون های اوقات فراغت شهرستان را به شرح زیر عنوان نمودند:
کمیته بازرسی ستاد ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان شهرستان نجف آباد پس از تشکیل تیم بازرسی شامل نمایندگان ارگان های عضو ستاد و برگزاری جلسه هماهنگی و طراحی فرم های بازرسی وهمچنین مشخص نمودن تاریخ های بازدید از ارگان های مختلف با نظر نمایندگان کار خود را از تاریخ 95/5/10 به صورت رسمی و مستمر آغاز نمودند. پس از بازدید از کلاس های اوقات فراعت و تکمیل فرم های ارزشیابی پایگاه های فراغتی کلیه فعالیت های ارگانها مورد تایید قرار گرفته و برخی موارد به نمایندگان جهت برطرف نمودن نقاط ضعف تذکر داده شد. در نهایت آمار نشان داد که بیش از 48000 نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان نجف آباد تحت پوشش پایگاه های اوقات فراغت اماکن مختلف عضو ستاد ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان قرار گرفته اند.
طباطبایی در پایان از فرمانداری ویژه شهرستان که در شش ماهه اول سال 95 در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان جلسات متعددی را به ریاست فرماندار و در بعضی از جلسات به ریاست معاون فرمانداری برگزار نمودند تشکر کرده و ابراز امیدواری نمودند که جلسات مرتبط در طول سال نیز به صورت مستمر برگزار گردد.

 

اعلانات

* قابل توجه کلیه ورزشکاران
برای اطلاع از عضویت و تاریخ اعتبار عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور (بیمه ورزشی)، شماره ملی خود را به سامانه (شماره)  50004303 ارسال فرمایید.

* ورزش شادابي و طراوت
* ورزش رقابت با دوست
* ورزش،افزايش مقاومت
* ورزش علاقه به كار گروهي
* ورزش آزمون وظيفه شناسي
* ورزش راهنماي زندگي شاداب


منو ها

نظرسنجی
منظورازاکسیژن مصرفی بیشینه ..... ?
1 : حداکثر اکسیژن که توسط یک فرد کسب میشود (1111 رای)
30 % 


2 : vo2max (840 رای)
23 % 


3 : vo2 (935 رای)
25 % 


4 : گزینه 1 و 2 (807 رای)
22 % 



پیوند ها
- کانال اداره ـ نجف آباد شهر طلایی ورزش
- اخبار ورزش و جوانان استان اصفهان
- فرمانداری ویژه نجف آباد
- هیات فوتبال شهرستان نجف آباد
- هیات تیراندازی شهرستان نجف آباد
- هیأت فوتبال نجف آباد
- سایت هیأت ورزشهای رزمی نجف آباد
- هیات کبدی شهرستان نجف آباد
- هیات کشتی شهرستان نجف آباد
- کانون بسیج ورزشکاران نجف آباد
- هیات دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد
- هیات جودو شهرستان نجف آباد
- هیات آمادگی جسمانی شهرستان نجف آباد

آمار سایت
تعداد افراد آنلاین : 1
کل بازدیدها : 9544935
بازدید های امروز : 343
بازدید های دیروز : 1980
© حقوق کپی برداری برای اداره ورزش و جوانان نجف آباد محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط شرکت صبا عصر دانش